Wataha Wyklętych

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Raaistandell

Strony: [1]
1
Jaskinia Raaisa / Taras
« dnia: Sierpień 31, 2016, 11:59:21 »
Kamienny taras przed jaskinią. Zamiast barierki Raais ustawił tam starannie ociosane lodowe bloki. Nie jest to typowa wilcza jaskinia z wejściem - ma metalowe drzwi zaopatrzone w potrójny zamek typu *w toku, za chorerę nie pamiętam nazwy...*.

2
Jaskinia Raaisa / Przedsionek
« dnia: Sierpień 31, 2016, 11:58:22 »
Połączony z sypialnią, przedziela je kurtyna z koralików. Na głównej ścianie wisi potężne poroże jelenia. Jest tu kominek, znajdujący się centralnie pod łbem parzystokopytnego, a w nim trzaskający ogień. Na środku pomieszczenia leży kamienna płyta pełniąca rolę stołu.

3
Jaskinia Raaisa / Komora sypialniana
« dnia: Sierpień 31, 2016, 11:55:27 »
Coś jakby sypialnia. Od wyjścia dzieli ją jeszcze jedno pomieszczenie. Nie jest duża, wystarczy, by Raais mógł się spokojnie wyciągnąć na wiecznie skołtunionym i skopanym posłaniu lub zwinąć w kłębek w postaci człowieka gdzieś w rogu.

4
Karty postaci / Raaistandell
« dnia: Sierpień 25, 2016, 18:29:00 »
Imię:
Raaistandell
Nazwisko:
Graham
Ksywka:
Raais, Raist, Istande, Dell, Ista, Grahamka
Wiek:
3 lata wilcze | 24 lata ludzkie
Płeć:
Basior | Mężczyzna
Praca:
Prywatny detektyw
Charakter:
Odrobinę szalony, potrafi myśleć jak psychopata, przez co doskonale rozumie ich tok myślenia. Raais posiada zdolność logicznego myślenia, nie jest podatny na emocje, potrafi pracować w stresie, jest opanowany, sprawny fizycznie. Uparty jak osioł, a może i bardziej, wszystko co zaczął chce doprowadzić do końca. Nie wie, kiedy odpuścić, ale jest konsekwentny. Odważny, potrafi manipulować ludźmi i narzucać im swoje zdanie tak, że nawet się nie zorientują. Jest przebiegły i sprytny. Dobry z niego aktor, nikt się nie skapnie, że kłamie. Znany jest ze swoich intensywnych odczuć, determinacji i silnego zaangażowania we wszystko co robi. Ma ogromną siłę woli, gdyż z reguły wie czego chce i potrafi nawet bardzo długo czekać na właściwy moment, by to uzyskać. Rzadko się poddaje i jest niezwykle wytrzymały. Ma skłonność do popadania w skrajności i obce są mu stany pośrednie. Nie lubi powierzchowności i przeciętności. Jest obdarzony bardzo dużą siłą psychiczną, którą może wykorzystywać do wielkich celów lub w sposób destrukcyjny – np. gdy pozwoli, by kierowała nim zazdrość i podejrzliwość. Odważnie zgłębia tajemnice i porusza kwestie, których inni się obawiają. Jest wnikliwy, analityczny i nieustępliwy. Ma ogromną zdolność psychicznej regeneracji, dzięki której potrafi podnieść się po niepowodzeniach, które innych dawno by załamały. Długo pamięta urazy i potrafi wziąć za nie odwet nawet po bardzo długim czasie, gdy inni dawno już zapomnieli o całej sprawie. Tajemniczy, charyzmatyczny, nieprzenikniony. Wydaje się, że nic się przed nim nie ukryje. Jego skrajne i bezkompromisowe poglądy potrafią nieco przerażać. Dąży do równowagi, sprawiedliwości i bezstronności. Jest sprawiedliwy, wyrafinowany, dyplomatyczny, zadbany i z klasą.
Moce:
  • Wizualizacja - wytwarzanie wirtualnych przedmiotów, wyglądających trochę jak zrobione z przydymionego szkła, z których korzystać może tylko on. Dla innych ludzi jest to jakby iluzja - po dotknięciu rozpływa się w dym. Może tworzyć tylko proste przedmioty, jak deska, skrzynia, kamień, kłoda itd. - schody, stoły czy regały są wykluczone. Naraz może mieć przy sobie tylko około 10 przedmiotów i to tylko w odległości najwyżej 15 metrów, inaczej znikają. To samo dzieje się, jeśli ktoś dotknie owych przedmiotów, przez co nie jest to przydatne, jeśli natknie się na kogoś silniejszego od niego i będzie chciał się odgrodzić. Tylko broń stworzona przez niego nie znika w zetknięciu z czyimś ciałem, lecz zadaje obrażenia mniejsze niż zadałaby prawdziwa broń. Może to być wyłącznie broń biała.
  • Audiokineza - manipulowanie falami dźwięku, może 'zagrać' jakąś melodię, uderzyć w kogoś/coś falami dźwięku, rozbić coś dźwiękiem itp. Dzięki drganiom wyczuwa, kiedy ktoś kłamie, potrafi mówić głosami innych wilków, a także porozumieć się z ludźmi czy rozpalić ogień. Wszystko, co związane jest z falami dźwiękowymi, drganiami itd. On sam drga ze znacznie wyższą częstotliwością niż większość istot, przedmiotów itp., a co za tym idzie, jest bardzo podatny na mróz. Dobrze się za to czuje w pobliżu ognia.
  • Unlock - może otworzyć każdy zamek, wystarczy, iż przyłoży do niego rękę. Tyczy się to również ich zamykania.
Partnerka:
Brak
Rzeczy:
Lupa, karty, sztylety, itd. Sam nie wie, ile tego ze sobą targa.
Głos:
Fedez - Magnifico
Inne:
Wtrącił Lodovica do psychiatryka.
Zna się dobrze na wszelkich rodzajach perfum.
Jest wysoki i szczupły, ma długie łapy i śnieżnobiałe futro z czarnym paskiem od czoła aż po koniec ogona oraz czarnymi plamami na oczach koloru mroźnego błękitu.
Przeszedł załamanie nerwowe.

Jako człowiek:

Strony: [1]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
wypadynaszejbrygady tybria fenixbydgoszcz chopin psrlrpg