Wataha Wyklętych

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Nemhain

Strony: 1 2 [3]
31
Pogaduchy / Odp: Spam
« dnia: Sierpień 31, 2016, 14:34:03 »
Chcę mieć domek na pustyni. Fajnie będzie na pustyni.

32
Pogaduchy / Odp: Spam
« dnia: Sierpień 31, 2016, 14:33:05 »
To może być niegłupi pomysł.

33
Pogaduchy / Odp: Spam
« dnia: Sierpień 31, 2016, 14:28:22 »
Czekaj, czekaj. Jeszcze ogarniam swój awatar, trochę jest za duży. Potem się zastanowię. A mogę być studentką medycyny? Na psychiatrę to ja się nie nadaję...

34
Karty postaci / Nemhain ^.^
« dnia: Sierpień 31, 2016, 14:11:56 »
Imię:  Anastasia
Nazwisko: Vaillancourt
Ksywka: Nemhain
Wiek: Wilcze 2, Ludzkie 19
Płeć: Wadera
Praca: Studentka Medycyny
Charakter: Nie lubi się wywyższać, nie odpowiada jej rola przywódcy, za to chętnie podąża za autorytetami. Szybko zapomina wyrządzone jej krzywdy, nie jest mściwa. Jest nieśmiała i nie lubi wchodzić w nowe grupy, woli pozostać przy starych znajomych, nawet jeśli oznacza to dla niej stratę szans na rozwój czy zarobek. Lubi poznawać nowe miejsca. Jest bojaźliwa. Bywa roztrzepana i czasem mówi lekko od czapki, głównie kiedy jest zaskoczona.
Moce: 1. Medyk - dzięki zdobytej wiedzy Nemhain zna się na leczeniu chorób i opatrywaniu rannych. Wie też, dzięki znajomości anatomii, gdzie skuteczniej uderzyć wroga.
2. Mistrzyni Maszyny - Nemhain jest w stanie rozmawiać z komputerami i wszelkimi zaprogramowanymi urządzeniami. Niektóre maszyny skłonne są pomagać jej, ale godzą się na to głównie zaprzyjaźnione maszyny. Wadera dobrze sobie radzi też z naprawami, ulepszeniami i budową urządzeń elektronicznych. Gdzieś swojej jaskini trzyma drona, którego sama zbudowała i z którym się przyjaźni. Dron jest w stanie usłyszeć ją z odległości 200 metrów i słucha wszystkich jej poleceń. Ma na imię CG-4.
3. Instynkt Ucieczki - przerażona lub zagrożona, Nemhain za wszelką cenę usiłuje uciec, uszkadzając wszystko w pobliżu, wliczając siebie, aby tylko się wydostać. Jej pole morficzne ulega zaburzeniu i automatycznie zmienia postać w wilczą. Nemhain w tym stanie nie jest w stanie myśleć o niczym innym niż ucieczce. Jej oczy zmieniają kolor na żółty w czasie działania Instynktu.
Partner:
Rzeczy: Jako człowiek nosi przy sobie plecak z potrzebnymi rzeczami, w którym zawsze ma zeszyt z notatkami, piórnik i jakąś książkę do czytania. Zazwyczaj ma tam też picie i coś do jedzenia.
Na szyi jako wilk i człowiek nosi czarną aksamitkę z takim symbolem:
Głos: Auchenai Soulpriest (https://www.youtube.com/watch?v=K5BqZItsP58)
Inne: brak

Jako człowiek:


35
Pogaduchy / Odp: Spam
« dnia: Sierpień 31, 2016, 14:03:14 »
Ok, dzięki.

36
Pogaduchy / Odp: Spam
« dnia: Sierpień 31, 2016, 12:53:07 »
Ach, i ile mocy mogę sobie wybrać?

37
Pogaduchy / Odp: Spam
« dnia: Sierpień 31, 2016, 12:24:36 »
E? O co chodzi z tym głosem w KP? I czy formą podstawową jest tu człowiek czy wilk?

Strony: 1 2 [3]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
wirtualna-hodowla-canidea gryzonie 1sdh dlawtajemniczonych akademia